Adopta un catel!

Adopta un catelus

joi, 5 noiembrie 2009

Vine controlu'

Astazi, dupa un an in care m-am fluturat cu metroul maslinian, am vazut controlori. Si mi-am amintit de exemplarele noastre. Ei bine, aici, nu exista acele balustrade care te impiedica sa ajungi pe peron, probabil se considera ca sunt un pic mai civilizati si este suficient sa posteze o gramada de chestii in care sa-ti bagi...biletul. Controlorii lor nu sunt nici impertinenti, nici echipati cu acele uniforme tipice si nici nu-ti trantesc sub nas o legitimatie, patrunsi de importanta misiunii lor. Aici controlul se executa in turma de 4 persoane, toate echipate regulamentar cu niste vestute viu colorate cu insemnele metroului..la care se adauga 2 "sefi", echipati la costum si cravata. Pai cand iti apare in fata un nene imbracat in costum, nu-ti prea vine sa-i zici ceva de famelie si nici sa te fofilezi. Aici, persoanele care si-au primit amenda (care nu se negociaza: uite suta, rupe foaia), tac si accepta, nici nu baga scuze: n-am domne' sa moara mama, nu mi-au dat salariul sau era inchis la chiosc. A..si inca un amanunt, nici altii nu se baga sa comenteze pro sau contra in stilul tzatzesc balcanic.
Ca o paranteza, aveam bilet :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu