Adopta un catel!

Adopta un catelus

joi, 19 noiembrie 2009

Cat de...

Am si eu o intrebare..nu nu e aia la care va ganditi!! Ma intreb cat de departe merge o persoana pentru a obtine ceva (continuam seria problemelor faustiene). Eu tocmai am terminat o poveste cu cineva.. am urlat in singuratate, mi-am atacat prietenii..ca orice persoana aproximativ normala. Eeee..dar in seara asta am aflat eu live ce face femeile! Ele care este! Exista persoane de sex feminin si creier de gaina care pentru a tine pe cineva langa ele (toarna un puradel, dar asta e alta poveste) sunt in stare sa arunce la inaintare povestiri cu sinucideri. Ba chiar sa execute o astfel de performanta. Ce poate face personajul aflat dincolo? Amicul meu s-a cam speriat de reactia drei si in loc sa o elimine complet din teritoriu, acum o face pe dadaca, fratele, prietenul si mai stiu eu ce pana respectiva va fi in stare sa "depaseasca momentul". Acum ori sunt eu prea ciudata ori lumea a luat-o razna. Ce relatie e aia in care unu' sta cu una ca aia sa nu-si taie iar o vena? Pe principiul "stai sau ma omor".. cat poate dura asa ceva?
Pai ce-ar fi sa auzim: daca nu iese basescu, io ma arunc pe ferestra! daca nu gasesc chiloti cu gaura, imi tai jugulara? daca ciorba nu e calda, ma agat de grinda?
Sunt curioasa cum ar reactiona si altii in astfel de ipostaze.. cum sa iesi dintr-o poveste in care o disperata (sau disperat, dupa caz) te santajeaza astfel?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu