Adopta un catel!

Adopta un catelus

marți, 3 noiembrie 2009

Buna dimineata

Voua nu va vine sa bateti lumea dimineata? Eu am aceasta dorinta care devine de nestavilit iarna. Cu cat se raceste cu atat creste in intensitate cheful meu de lupte...de strada. Dupa ce imi fac cu greu curaj sa-mi scot ambalajul posesor de suflet congelat in strada pentru a ma indrepta catre plantatie, dintr-o data, intr-un interval cuprins intre 1-5 minute incep sa urle piticii treziti in acelasi timp cu mine. Si atunci cand vad oameni care mai pot si zambi la 8 dimineata in timp ce eu incerc cu greu sa ma mentin in pozitia lu' homo sapiens, imi vine sa-i intreb daca au consumat ceva datator de fericire inca de la prima ora. Propun sa se desfiinteze daca nu iarna, macar orele dinainte de 9 dimineata!!!

4 comentarii:

  1. Eu propun sa consumi o ciocolatzica dis de dimineata...u need it :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Hopaaaaa..cine a aparut la orizont!!! La nervii pe care ii am dimineata imi trebuie o fabrica de ciocolata!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar de ce sunteti atat de nervozata, miss Olivia....si ceea ce e si mai important...de unde aveti atata energie sa fiti nervozata dimineatza?!

    RăspundețiȘtergere
  4. De la cafeaua consumata in exces :P

    RăspundețiȘtergere