Adopta un catel!

Adopta un catelus

sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Fericirea

Da, e weekend si eu sunt deprimata. Am realizat ca fericirea iti este oferita doar pentru intervale reduse de timp. Si are un pret. Un pret proportional cu intensitatea ei. Acum cateva zile pluteam printre nori, aveam aripi si puteam sa fac orice. Aveam un motiv, poate cel mai important..motivul care te duce in paradis. Insa am coborat brusc in infern, fara o stationare preliminara. Am realizat ca totul se poate schimba intr-o secunda. Am realizat ca azi te poti simti a fi cea mai iubita persoana, pentru ca maine totul sa dispara ca un fum. Si poate cel mai rau este sa nu intelegi de ce, sa nu ai o explicatie..pur si simplu o perioada din viata se poate sterge printr-un simplu sms. Probabil ca suna patetic acum, probabil ca voi regasi o noua iluzie in curand, dar de fiecare data totul devine din ce in ce mai dificil, pentru ca de fiecare data se rupe ceva in interior, se mai pierde o bucatica din increderea in oameni.
Si asta doare..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu