Adopta un catel!

Adopta un catelus

luni, 23 noiembrie 2009

Fapte bune

Am inceput saptamana vazand fapte bune (mda, nu am zis si facand). E o metoda interesanta, inaltatoare ..sau exaltarea mea o fi din cauza ca tot uichendul am dormit vreo 10 ore?! Adunate. Si mentionez ca vorbesc despre fapte nu numai despre vorbarie fara rost (ca tot suntem in perioada stampulatului).

Exemplul 1: aici exista un program asemanator “Satelor copiilor” din romanika..se intituleaza “Zambetul copiilor”. Si ei nu cer bani, bani, bani. Nu, se organizeaza din cand in cand actiuni care chiar au un rezultat practic. Saptamana aceasta, sucursala unde imi petrec eu 8 ore juma’ zilnic din viata, va strange alimente pentru un orfelinat. Asa ca nu este deloc greu sa faci o fapta buna. Nu trebuie sa arunci cu zecile de mii de euro ca sa te dai mare.. copiii aia probabil ca sunt mai fericiti acum cu o lingura de marmelada decat cu niste bani de care oricum nu vor beneficia. Firea mea de carcotas insa are ceva de adaugat: cum mama naibii se trezesc toti sa fie umani, umanitari si umanoizi in apropierea sarbatorilor?

Exemplul 2: In mass media, aici chiar se promoveaza ecologeala. In numai o ora, poti auzi o reclama de cateva ori indemnand la reciclare. Nu sunt un personaj obsedat de tema asta, insa ma uit in jur, ascult si observ cum oamenii sunt educati, incet-incet. Nimeni nu se asteapta la minuni ..insa nici nu ajungi de rasu’ “satului” daca arunci hartia in cos sau daca duci o sticla de plastic in containerul special amenajat. Mda bine, asa e, noi nici nu avem prea multe. Trebuie sa te plimbi cu sticla in brate de la aviatorilor in rahova per pedes doar-doar vei gasi un container.

Dar cele doua exemple arata ca se poate .. insa la noi lipseste ceva.. Poate pana la urmatorul craciun..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu