Adopta un catel!

Adopta un catelus

duminică, 29 noiembrie 2009

Datul cu parerea

De ce toata lumea sufera de boala datului cu parerea?? Si in special atunci cand parerile nu sunt solicitate?! De cateva zile am racit. Ok, so what? Nu am gripa aviara, nici porcina, nici bovina (eh, poate nitel as putea intra in categoria vacii nebune, dar asta e alt subiect). Si in decurs de 3 zile pot insuma:
- 5 sfaturi de a vedea un doctor. din fericire doi dintre prietenii mei sunt doctori. si m-am gandit sa-i vad. dar dupa ce-mi trece raceala :P
- vreo 15 medicamente, hapuri, sticlute, pilule, siropuri si alte minuni sub diverse forme si consistente. Daca le-as lua pe toate clar ca ar trebui sa merg la un doctor. Psihiatru.
- vreo cateva remedii mai mult sau mai putin naturale din ciclul: bunicutza te sfatuieste.
Plus:
- Stai in casa. Stai in casa, dar eventual cheama si un/o prietena. Iesi putin din casa, o sa-ti faca bine. Bea un ceai cu/fara coniac. Hic, sincer am baut coniacul pentru ca nu-mi place ceaiul. Si culmea e ca a mers :D
Dar oameni buni, am o amarata de raceala!!! De ce trebuie sa va agitati atat si sa luati in serios rolul de mamici/tatici/bunici/pisici??? Cand o sa am nevoie de dadaca sa-mi dea supitza cu linguritza si o sa vreau povesti inainte de culcare, o sa va anunt!! Promit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu