Adopta un catel!

Adopta un catelus

sâmbătă, 17 octombrie 2009

fengshuiu

De ceva timp am o problema la birou. Sau mai precis o colega are o problema. Si anume..tavitele mele de documente situate pe suprafata repartizata desfasurarii activitatilor mai mult sau mai putin interesante derulate in intervalul orar 8 AM - fara numar, fara numar.
Cu ocazia asta am aflat ca daca respectivele obiecte nu se afla intr-o anumita pozitie pe birou ci sunt indreptate catre o cu totul alta directie, nu de alta, dar trebuie sa si vad ce e in ele..se strica fengshuiu'. Ei bine da...tavile si sertarele intredeschise distrug prosperitatea firmei si starea psihico-emotionala a angajatilor mandri ca sunt acolo. Si fiindca fengshuiu' meu nu are nicio problema cu tavitele, refuz sa le indrept. Insa, nu putem permite fengshuiului sa strice atmosfera de pace si prietenie (HA!) asa ca...asa ca....Ei bine, colega are grija ca mereu cand ajunge la birou inaintea mea..sa-mi indrepte tavitele!! Si uite-asa se restabileste linistea in sanii comunitatii!
Acum ma intreb ce va spune cand imi voi instala pe birou niste zdanganele decorative :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu