Adopta un catel!

Adopta un catelus

marți, 8 decembrie 2009

Imaginarium

Azi ma simt satisfacuta. Somnoroasa dar satisfacuta. Intelectual. Am reusit intr-un final sa vad filmul "The imaginarium of doctor Parnassus". Pot sa spun doar ca este unul dintre cele mai bune filme vazute recent. La prima vedere este doar o fantezie fara inteles, insa daca reusesti sa citesti printre randuri si daca ai auzit de Faust, atunci merita vazut. Si dintre numele mai mult sau mai putin importante, se remarca Johnny Depp. Inca o data. Chiar daca nu eram un fan al sau, doar mi-au placut cateva filme..acum m-a convins. E bun domne’! E interesant sa-ti “amintesti” vazand filmul ca aproape in fiecare secunda a vietii faci o alegere. Si realizezi ca de obicei alegi calea usoara, doar pentru ca e mai simplu sa accepti tentatia care iti ofera satisfactie..de multe ori, doar de moment. Exista bineinteles si diavolul. Care diavol este unul modern..o placere sa faci “afaceri” cu el. Insa diavolul exista in fiecare din noi. Atunci cand facem o alegere, in mod inconstient facem un pact cu noi insine. Viata e o succesiune de pariuri la urma urmei. Intrebarea este pana unde putem merge pentru a ne atinge un anumit scop. Dar concluzia filmului este poate elementul cel mai important: suntem liberi! Noi suntem stapanii propriei fiinte, noi decidem, noi facem alegeri. Si iata cum postarea asta se leaga de cea dinainte. Numai ca atunci vorbeam despre dumnezeu..acum despre diavol. Doua laturi ale fiintei noastre, doua elemente care ne guverneaza pactul cu viata. Si ca sa nu inchei intr-o nota serioasa pot concluziona ca filmul este o explozie de culoare, o incantare vizuala si nu ar trebui pierdut. Si chiar daca l-am vazut la o ora inaintata, a reusit sa ma tina treaza si atenta..si asta inseamna ceva :P
Can you put a price on your dreams?

2 comentarii:

  1. unde l-ai vazut? eu il caut innebunita si nu l-am gasit decat in limba italiana....

    RăspundețiȘtergere
  2. Uff... am vazut intrebarea ta dupa o gramada de zile :( Intai, Craciun fericit.
    Eu locuiesc in Atena si aici este deja pe ecrane. In Romania va ajunge in ianuarie din cate stiu.

    RăspundețiȘtergere