Adopta un catel!

Adopta un catelus

vineri, 18 decembrie 2009

Cultura de metrou

Eu care ma plangeam ca nu am timp sa citesc (decat la serviciu :P), am aflat ca exista si alte momente in care poti sa te dedici cititului. In metrou si mai ales de cand te extragi din metrou si pana la iesire, respectiv pe scarile plimbarete, iti poti imbogati oricand cultura. Si uneori, fiind atat de patruns(a) de stralucirea vreunei carti, trebuie sa te accesorizezi si cu o pereche de ochelari de soare. Si asa am aflat si unde-i punctul G al femeii!! In cap..sau pe cap... De multe ori langa G e si punctu' D.
Am inceput deja sa calculez cam in cat timp as citi o carte. Merg zilnic 5 statii de metrou, de la metrou la birou ar mai fi 5 minute de mers pe jos. La o frecventa de 1 pagina/2 minute, as reusi sa citesc aproximativ 5 pagini. La dus. Si alte 5 la intoarcere. Asta daca nu ma intrerupe cineva. Asadar avem 10 pagini pe zi.
Dar cu ce sa incep?

Un comentariu:

  1. Buna ziua
    Las acest link in speranta ca voi fi de ajutor cumparatorilor,vânzatorilor de carte
    http://adaugaanunturigratuite.blogspot.com/
    o zi buna

    RăspundețiȘtergere