Adopta un catel!

Adopta un catelus

vineri, 15 ianuarie 2010

Back

Teoretic am reintrat in ritm. A durat ceva timp sa ma dezmeticesc dupa sarbatori :P

Ca orice roman plecat si dus in acelasi timp, m-am intors pe planeta cozonacilor. Si am petrecut in stilul clasic, insa fara a ajunge asa cum cere traditia contemporana la spital din cauza de excese. Am reusit sa ma odihnesc chiar mai mult decat am prevazut si aceasta multumita (nu, nu o sa spun din cauza) "prietenilor". Cei mai apropiati au fost din nefericire plecati, iar cei care imi simt lipsa cand nu sunt tara, au reactionat ca de obicei. Au stat pe invisible, au realizat ca e prea frig ca sa iasa din colibe iar femelele au mai putut folosi si-un alt motiv tipic. Si nefiind prima data, am luat decizia epocala de a nu ma mai obosi sa anunt pe nimeni cand mai trec prin tara. A da..si mai si adusesem cadouri si prajituri :P Dar ignorand aceste aspecte, concediul per total a fost binevenit.

Si am revenit la realitate..din fericire saptamana muncitoreasca a inceput avand o zi libera la mijlocul ei (de-aia imi place mie in strainataturi..au mai multe zile libere :P). Mi-am reamintit cum e sa te trezesti la 7 si sa alergi cu ochii inchisi in cautarea cafelei, mi-am amintit ce colegi minunati am (da, da..ma minunez zilnic cand observ anumite reactii) si am inceput iar sa sper ca voi castiga la loto. Cine-mi da niste numere? :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu