Adopta un catel!

Adopta un catelus

duminică, 30 mai 2010

Hello again

Multumesc fanilor care mi-au solicitat cu atata caldura revenirea pe "scena" (da, da... mai ales tie, draga cristean.. in stilul tau unic, tandru si finutz :P)
In ultimul timp am fost mai preocupata sa supravietuiesc rascoalelor, revoltelor si revolutiilor din patria maslinilor. Ghinion de nesansa, dar lucrez chiar in centrul evenimentelor.. asa ca am experimentat live cum este sa alergi prin fum, gaze si molotoave. (aveam dreptate cand am spus ca viata "offline" e mai interesanta :P)
Iar acum, cand a venit randul vostru la astfel de evenimente... am realizat ca aici a venit vara )oare si acolo?).. si prefer sa-mi bronzez anumite parti esentiale decat sa stau pe langa laptoaca.
Dar pentru ca din cand in cand mai am caderi blogistice, o sa mai debitez.. stay tuned!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu